Monday, September 6, 2010

"untukmu intan payung, aku tambah!"

Beberapa hari lepas, dalam post "sebab saya takde facebook - dilema tag kad raya", aku ada offer untuk emailkan kad raya custom made untuk sesiapa yang berkehendak. Tapi disebabkan lagi ramai orang copy gambar tu daripada mintak aku emailkan, aku sediakan gambar-gambar ucapan hari raya yang sama,tapi telah diedit sedikit bahagian 'aidulfitri' kepada 'aidilfitri' serta tambahan beberapa lagi gambar. YA, aku boleh detect sebenarnya siapa yang copy gambar haritu, siap tahu IP address, browser, OS, Negeri mana, pukul berapa. Okey saja nak promote tanpa berbayar statcounter sebab service diorang percuma dan mantap. Dan memang aku tak larang nak ambil pun, cuma gambar haritu ada nama aku, kalau nama kita sama mudah, kalau nama Rabiatul Adawiyah ke Ayatul Husna ke kan dah lain betul nama tu.(nama aku punya future daughter)







Gambar Tambahan: main bunga api dalam rumah dengan housemates.
Gambar ucapan kad raya yang disediakan insyaAllah berada dalam highest resolution, maka kalau copy gambar tu masih lagi terjaga kualitinya. Maka ambillah mana yang berkenan ya. Lepas tu kalau rasa nak hantar duit raya pun dialu-alukan, sebab scholar ada masalah dengan bank di mesir tak boleh masuk duit, sekarang ni terpaksa bergantung perbelanjaan pada duit raya pemberian adik.

Selamat mengharungi detik-detik akhir Ramadhan,
dan kullu sanah entum toyyibin!